čtvrtek 7. listopadu 2013

Pasecká skála, Medlov a Sykovec

V neděli 27.10. 2013 jsme naplánovali další výlet. Chtěli jsme jít někam i s Jasmínkou, ale bez kočárku. Koukala jsem do mapy a našla tam Paseckou skálu. Jak je možné, že jsme tam ještě nebyli?


Po obědě jsme vyrazili autem směrem Nové Město a pak dál na Maršovice a Rokytno. Zaparkovali jsme kousek od Pasecké skály. Nasadili jsem krosničku s Jasmínkou a vyrazili do kopce po zelené značce. A tady mi to došlo :) už jsme tu s Vlastíkem byli na kole. Vyšli jsme asi 300 m do kopce a už se před námi tyčily skály.

Všimli jsme si, že na rozcestníku je směrovka na vyhlídku ze skály. Na vyhlídce jsme tehdy nebyli, protože jsme měli kola, takže něco nového nám tento výlet přeci jenom přinesl. Vyškrábali jsem se nahoru i s Benem a kochali se krásným výhledem na krajinu Žďárských vrchů.


Pak už jsem sešli k autu a jeli k Medlovskému rybníku. Další plán naší trasy byl ten, že obejdeme rybníky Medlov a Sykovec. Od hotelu Medlov jsme se vydali po zelené značce přes hráz a potom lesem směrem vesničce Tři Studně.Jasmínce se v krosničce celkem líbilo, sem tam jsem ji uplatili piškoty. Ve třech Studních mě zaujal rozcestník a cedulka u jedné hospůdky.



Kolem Medlova vedla cesta spíše lesem, kolem Sykovce a po druhém břehu Medlova kolem vody. Břehy byly celkem promáčené, někde byly také dřevěné lávky přes bažiny. Šli jsme po červené značce určené pro běžkaře a dál po zelené, kterou jsme však nějakým nedopatřením ztratili, tak jsme se dál drželi kolem břehu Medlova a to nás zavedlo pěkně zpátky k výchozímu bodu tedy hotelu Medlov.

Asi v půlce cesty se Jasmínce už nechtělo sedět v krosničce a chtěla ťapat. Ťapání se ale zvrhlo ve sbírání všeho možného takže jsme se posunovali šnečí rychlostí. Přes sbírání a trhaní lístečků jsme se dopracovali k autu, kde Jasmínka zblajzla jogurt a po cestě zpět do Bystřice si dala šlofíka.

Žádné komentáře:

Okomentovat