čtvrtek 19. prosince 2013

Z Bystřice do Štěpánova a zpět

     Na tento dlouhatánský výlet jsme se vydali jednoho listopadového odpoledne. V pátek v  hospodě u Dzina jsme se domlouvali s Martinem a Pájou a Uhlou a Ivkou, co podnikneme v sobotu odpoledne. Martina napadl tento výlet, tak jsme souhlasili.
Jasmínku jsme nechali prarodičům a vzali s sebou Bena. Vyšli jsme po žluté turistické značce a už od začátku Martin nasadil rychlé tempo :) Prošli jsme kolem křížku a paintbolového hřiště a došli k rozcestníku Na Křížnici, kde jsme trochu protestovali, že tady bude menší pauza. Snědli jsme pár mandarinek a pokračovali dál lesem. Před Kozlovem jsme uhli ze žluté značky směrem na malou vesničku s krkolomným názvem Vrtěžíř. Odsud jsme po silnici došli do Štěpánova. Zde se měla konat pauza v hospodě, ale nějak se to zakecalo a někteří měli strach, abychom nešli nazpět za tmy, takže pochoďák pokračoval. Od Štěpánovského hřbitova jsme si vyšlápli menší kopec do lesa a za chvíli jsme už byli v Kozlově. Tady jsme si uvědomili, že nejít do hospody byla chyba, jelikož jme měli vyschlé krky a žízeň neměl snad jen Uhla, který si vzal pití.
Další část cesty už byla pro mě utrpení a těšila jsem se až uvidím první domečky Bratrušína a Bystřice.
     Nakonec jsme ušli asi 14 Km bez přestávky (až na tu jedinou na začátku).
     Ale výlet to byl pěkný, já akorát potřebuji hospůdku a tekutiny :)
     Foťák jsem sice měla, ale nějak jsem nezvládla fotit. Už jsme s Vlastíkem šli a jeli do Kozlova několikrát, šla jsme to i s bříškem, tak přidám nějaké fotky z předchozích let.






















Žádné komentáře:

Okomentovat