středa 26. února 2014

ZOO Brno

     Trochu to vypadá, že se z nás stali nadšenci do ZOO. Ale když je příležitost, tak proč nenavštívit ZOO dvakrát do měsíce :)



     Tento výlet vlastně vymyslela babička Homolková. V pátek byla objednaná k zubaři do Brna a tak ji napadlo, že pojedem s nimi, kouknem se na zvířátka a jak se budou vracet, tak nás zase naberou. Její nápad se mi moc líbil.
     Zoologická zahrada se nám celkem líbila, viděli jsme zvířata, která na Kopečku nejsou. Z těch hlavních třeba šimpanzy, zebry, bizony, lachtany a hlavně medvědy. U těch jsme ztrávili nejvíc času. Nikdy jsme snad živého neviděla a bylo zajímavé je pozorovat.










     Jinak se mi moc nelíbilo městské prostředí, pořád jsme slyšeli ruch velkoměsta, auta, tramvaje. A zvířata ve starých železných klecích ve mně vzbuzovala spíš lítost. A ten kopcovitý terén jsem docela přežila :)
     Jasmínka střídavě ťapala a nosila se za krkem. Chtěli jsme si půjčit dřevěné vozíky, které jsme viděli na internetu, že se půjčují, ale nikde nebyly. Po 12 hodině nás všechny přepadl hlad, dali jsme si tedy smažák v Restauraci u Tigra. Restaurace co má výhled přímo do tigřího výběhu. Zaplatili jsme hříšné peníze a vyrazili na parkoviště, kde už čekali babička s dědou.
     Jasmínku jsme v Bystřici přenesli z auta na dospání do postýlky. Spala až do 16:30!!! A to jsem ji musela jít vzbudit. Ta zvířátka nás teda pěkně unavila!



Žádné komentáře:

Okomentovat